Måndag morgon

Hatar paniken som uppstår när man vaknar halv tolv på måndag och inte minns vilken tid man ska va på psyk. Tack och lov var det klockan fyra, så jag hinner. Eller tack och lov vet jag inte, är inte sådär jätte förtjust i att gå dit.

vikten ligger på 53.3 kg. Och det känns verkligen inte alls bra just nu. Måste ta mig i kragen och göra någonting åt det!

Hur har helgen varit för er?

Min har varit bra, mysig och jag har mått rätt bra.
I fredags bråkade jag och sambo så in i h*vete, och det slutade med att jag skar mig.
I lördags drack jag rödvin och blev full på två glas och igår var vi på bio med massa vänner och åt asmycket.

Det bästa med denna helg är (förlåt att det blir intimt nu, om ni har sexfobi bör ni inte läsa vidare) är vårat sex. Verkligen gudomligt!!!
Alltså, serri... Jag dog och kom till himlen X antal ggr i helgen. Speciellt i går. Jag har verkligen hittat the man of my dreams. Han vet precis hur jag vill ha det, och det är bara helt otroligt. Hade man inte dött av totalsvält, hade jag seriöst haft sex 24/7 med honom. Gaah!



Kommentarer
Postat av: Olle

Låter bra det där sista, synd att ni bråkar bara. Men det kanske inte är jätte allvarliga bråk?

2012-04-23 @ 13:06:55
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0