Med dig tuggar de ba på liksom

Från en svunnen tid när jag var lyckligt kär men inte kär.
Jag var kär i kärleken och hans vackra kropp och mjuka ansikte.
Jag var kär i hans hårdhänta händer och psykopatiska fyllor.
Jag var kär i en man som var kär i mig, bara för att jag behövde vara kär.


"Det är som att vara borta för ett tag . Då för stunden som igenting annat betyder . Alla finns där , men för mig  finns bara du och jag . Man bara vandrar med dig vid sin sida och jag bryr mig inte var folk ser .

Det spelar ingen roll om vi är tysta , för jag vet att du finns där . Det spelar ingen roll för vi har en egen värld . En värld där folk har böjda ben och fläskiga rumpor . En värld där man inte bryr sig om vad folk ser , man bryr sig bara om dom som förtjänar att man ser .

Det finna många ord att berskriva men bara ett sätt att uppleva . Många ord , men baar en känsla .

Elsa , med dig tugar lixom bara allt bara på ." - Sael


Här var jag kär i kärleken för kärleken älskade mig och jag och Sael tog sommarlov en vecka tidigare och åkte långt bort från stan för att få va höga och dansa runt träd och vada i vattnet.

Jag föll snabbt för hur vuxen han var. Ja, han var ju faktiskt elva år mer vuxen än vad jag var och han var ett säkert kort för jag visste att han var kär i mig, för det berättade han syster för mig. Hon och jag bodde ihop. Vi sov i samma säng. Vi köpte en råtta och en katt. Vi rökte lagliga droger på nätterna och blev paranoida. Våran gumma till granne som var nästan 70 år bad oss höja när vi spelade bob marley på stereon på högsta volym när vi kedjerökte ute på altanen på dagarna.

Och hon berättade att han älskade mig. Och det var okej, så jag älskade honom också.

På midsommar åkte vi iväg till en stuga mitt i skogen och vi gick omkring. Vi satt i en båt som stod på land och gömde oss för vi orkade inte med alla andra som var med. Vi jagade din bror, min kärlek på kvällen för han var full och din andra bror (som jag egentligen älskade på riktigt som jag aldrig vågade erkänna för han älskade inte mig och ni trodde att jag älskade din andra bror för han älskade mig) körde sönder våran bil så vi fick stanna där borta ännu längre. Du och jag gick till Norge och hade jätte kul men sedan tappade vi bort oss och dom kom och hämtade oss med bilen som egentligen var sönder.

Och jag saknar dig. Jag saknar min låtsaskärlek till din bror som var elva år mer vuxen än mig.


"Igår när jag vaknade såg jag en iller på tv , dom sa att den lätt kunde förveklas med sin mamma . När jag kom på skolan såg jag en fett söt sko , vilket liknade en iller när den rörde på sig . När idag jag vaknade såg jag på tv:n en teletubbis , när jag kom på skolan såg jag en iller under bordet och tänkte jag skulle ta mig ett snacka med den . Elsa frågade vad jag gjorde , jag sa att jag flötade med hennes iller . Sen satt jag och fantisera ." - Sael

Du var min bästa vän. Min sambo, mamma till mina djur och jag levde på dina andetag.
Jag älskade dig. Så mycket att jag trodde jag skulle dö när du inte var hemma.

Jag minns så väl, när vi somnade i soffan, även fast vi hade en jättestor säng, så somnade vi i soffan. TVn var inte ens på. Vi bara låg där. Du höll om mig, du höll mig varm och fick mig att må så bra. Vi var så otroligt höga och jag kände dina andetag i min nacke. Dina händer trevade över mina bröst under mitt linne, och jag bara njöt. Jag ville aldrig att det skulle ta slut, och det gjorde det aldrig. För jag fick alltid vara nära dig. Jag fick alltid älska dig och jag fick alltid känna dina varma läppar mot mina varje morgon när vi skulle sova.

Och jag lämnade dig kvar. Ensam med din nya älskling och ni har er dotter tillsammans som ni älskar så förbannat och du saknar nog mig inte alls. Men jag saknar dig. Jag saknar dig så det gör ont och jag glömmer aldrig när dörren gick i baklås på toaletten när D och E somnade och du och jag fick ta smutstvätt och lägga i badkaret för att kunna somna. Du höll om mig så härligt och vi sparkade in dörren sen, och vi lagade det med silvertejp. Dagen efter så ramlade vi med cykeln och blev smutsiga, så vi tappade upp ett bad, med alla smutskläder kvar i badkaret, men vi brydde oss inte. Utan vi lät smutstvätten flyta kring våra nakna kroppar medan vi skrattade.



"jag lagade mat med min älskade flickvän igår . vi lyckades och det blev smarrigt som fasn ." - Sael

Du kommer alltid att vara min varg, och jag kommer alltid att älska dig lika mycket som då, även fast du bara tog för givet att jag älskade honom. Men det gjorde jag inte. Jag älskade din andra bror. Men mest av allt, älskade jag dig.


Elsa & Sael.

(Nu vet ni också varför jag valde just namnet Elsa, jag är Elsa, och kommer alltid vara Elsa och hon är Sael och kommer alltid att vara Sael, min varg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0