nya mått

Detta är mina nya mått. Det inom parantes () är måtten för prick vecka sedan.

Fotled: 19.5 cm (20)

Vad: 30.8 cm (31.5)
Lår: 48.5 cm (49.5)
Rumpa: 90.5 cm (91.5)
Höft: 84 cm (86)
mage: 77.8 cm (79)
Revben: 72.6 cm (73)
Bröst: 82 cm (83)
Överarm: 26.2 cm (27)
Underarm: 21.8 cm (22)
Handled: 14.1 cm (14.2)


Om tre veckor ska dom se ut såhär:

Fotled: 18 cm
Vad: 30 cm
Lår: 45 cm
Rumpa: 88 cm
Höft: 84 cm
mage: 70 cm
Revben: 71 cm
Bröst: 78 cm
Överarm: 24 cm
Underarm: 19 cm
Handled: 14 cm



För övrigt har jag fortfarande inte skurit mig, helt okej bra.
Jag har inte spytt, vilket resulterat i lite extra ångest, men det tar jag igen.
Kcal idag: 0

Kommentarer
Postat av: Olle

Oj vad bra dina mått sjunker! <3



Sv: Ja pengar, ett jobb skulle inte skada. Sparar man på sitt studiebidrag eller annan miniinkomst så blir det alltid för mig att i slutet av månaden måste dom småpengarna gå åt till något ändån så då har man inte lyckats spara något iallafall x)



Haha vilken kommentar. Jag har hört min bror och hans tjej ett par gånger på senaste. En av gångerna var det så tydligt att jag lika gärna kunde ha sett det, det var jävligt obehagligt så efter det har jag skruvat ner volymen med min pojkvän också.

2012-04-05 @ 12:42:57
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/
Postat av: Olle

Sv: Vad är det för mål? Jag har säkert sett det men glömt bort :)



Ja! Går man dit det är billigt är det inte säkert att resultatet blir bra och det är ju ändå det viktigaste. Att man förlorar en tusenlapp gör ju ingenting om en eller två månader ändån. Som i snövit "vad gör det om 100 år när allting kommer kring" Ganska sant ^^ Men man ska ju förstås ha den tusenlappen från början också.

2012-04-05 @ 17:28:23
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/
Postat av: Alice

Det låter bra, att du mår bra och att du sjunker i mått. Jag har inte tagit mina mått på över ett år för jag är rädd för vad de ska visa, men vågen är min bästa vän...oftast:P

2012-04-05 @ 19:08:06
URL: http://a-tale-of-truth.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0