Påsk

Har legat i ett kuddfort med dubbelvikt täcke i fosterställning hela natten, men ändå frysit så jag knappt kunnat sova. Älskar att frysa. Ligger i sängen med fleecebyxor, tjockstrumpor, två tröjor, en tjocktröja, fleecemorgonrock och täcke just nu, och kan knappt skriva för jag skakar så mycket.

Igår lagade jag middagen hemma, köttfärssås och spagetti. Minimatlagningsgrädde i min mat (veggo) och massa vanlig grädde i köttet. Så skönt att kunna laga min egen mat så jag vet vad jag får i mig till 100 procent. Tog dock för mycket (ja, för mycket för mig, säkert en normalportion för oätstörda men ändå) och mådde illa efteråt för jag var så mätt. Med två glas vanlig cola, så landade middagen på 370 kcal. Sen åt jag nio bitar godis, alá 200 kcal. That suxx!!

Idag har jag druckit två koppar kaffe hos min pojkväns kompis, och vill bara åka dit och stääääda. Vill fixa, önskar jag vågade haha.

Det är typ påsk idag också, tycker det har varit det i typ 4-5 dagar nu, när slutar det? Inge påskgodis i alla fall, och det är ju bra. Hur går denna mat- och godishelg för er?!



Kommentarer
Postat av: work it out

Vi firar inte påsk egentligen. så för mig går det super bra! :D

2012-04-07 @ 20:43:51
URL: http://workitout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0