Ponnier

God dag, eller god kväll, eller ja. God natt?

Ligger i sängen och är pigg som Ponnierlärka, min baby sitter och spelar datorspel och jag är rätt så ointresserad utav det, och känner att uppdatera er med mitt liv är ett bra tidsfördriv tills ena favvoserien (Clevland show) börjar kvart i ett.

Jag har hällt i mig fem koppar kaffe idag, alltså tre till utöver dom jag räknat, vilket är 199+6.
Sedan åt jag grönsaksgratäng till middag, åt rätt mycket, för det var så djävla gott, men nyttigt också. Fick fram att det låg på ca 170 kcal sammanlagt, vilket känns bra.

Så, inget godis eller någonting sånt idag, förutom kakorna, landar jag på 375 kcal. Det är helt okej, trots att jag inte rört mig speciellt mycket, förutom hemma i huset då, men det är bara det vanliga, upp och ner för trappor, ut och röka, in i köket, in på rummet, plocka, diska, tvättam städa. Ja, så har min dag sett ut. Blev en kaffe på kvällskvisten, för att fira sambons vän som fyller år idag (läs: igår)

Japp, snart börjar det på TVn (jag är en riiiktig tv nörd. Älskar serier! Skins, Californacation, Supernatural, Hell Cats, OTH, Glee, Simpsons, Scrubs, My name is Earl, Family Guy, ja, you name it)
Ska försöka få ut mannen på en cigg...

Imorgon ska jag träffa Themana, mysa med henne och ha en allmänt skön dag.


Detta är min bakgrundsbild på datorn, känner mig lycklig när jag ser den bilden.

Kommentarer
Postat av: Olle

Haha åh vilken fin bild xD



Sv: men har du räknat så har du räknat ;) Jag ska nog prova dom. Hur mycket mörk choklad hade du på dom?

2012-04-11 @ 11:49:14
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0