Psykfall?

åh nu mår jag bra.
Jag är tom och ren och ser faktiskt framemot en nyttig sallad med Themana + våra respektive.
Sitter och knyter massa band, blev djävligt luddigt där ett tag när jag och Themana inte var överens om vilken färg som står för vad, men nu har jag ett rött, ett blått, några lila och håller på att göra ett grönt.

Röd: ANA
Lila: MIA
Blå: DEPRESSION
Grön: FASTA
Rosa: UNS (UTAN VIDARE SPECIFIKATION)
Orange/Svart: SJÄLV SKADA (SK)
Ljusgrön: OSP (OROLIGHETS STÖRNING/ PANIK ATTACK)
Gul: SJÄLVMORDS TANKAR
Turkos: FETMA

Blandar man i vitt i banden så betyder det att man försöker bli frisk, och om det är hälften vitt hälften färg (tex röd) betyder det att du håller på att bli frisk.

Så, nu är det löst :)

Kommentarer
Postat av: hallonros

är det ngt som ni kommit på helt själva lr kollat upp ngn stans, fattade inte riktigt ^^

2012-04-19 @ 15:43:46
URL: http://hallonros.blogg.se/
Postat av: Olivia

Jag förstår inte heller, hur är det ni knyter? Kan inte du förklara eller visa med bild? Det verkar vara en väldigt intressant grej!

2012-04-19 @ 16:23:01
Postat av: Anonym

ofta man vill skylta om såna saker. uppmärksamhetskåt eller?

2012-04-19 @ 19:40:02
Postat av: Olle

Häftigt att det har sån betydelse. Och att ingen annan förutom dom som har nåt av det själva vet om det.

2012-04-20 @ 13:09:00
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0