Rubrik

Igår var det en riktig skitdag gällande maten. Landade på strax över 600 kcal, men jag har ändå gått ner.
52.7 väger jag i denna stund, och jag önskar jag kunde tappa 2.7 kg bara genom att ligga i sängen hela dagen.
Jag mår inte helt hundra. Mår illa, skakar och fryser konstant.


I övrigt är livet helt okej. Melker jobbar, det går bra i skolan och vi flyttar i juni. Gud vad jag längtar tills vi flyttar! Vi vågar knappt ha sex här hemma, just för att hans mammas rum är vägg i vägg med vårat rum, och dom har dörren öppen för att hunden ska kunna gå in i deras rum.
Vi har fått höra av hans mamma av vi pippar som kaniner. Skit kul.



Kommentarer
Postat av: Olle

Haha alltid lika kul att höra.

2012-04-05 @ 12:16:46
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0