Suck

Happ.
Jag förklarade för sambos mamma att jag ligger i riskzonen, och ja. Vad tror ni hon börjar tjabbla om?!?!?!

"DU MÅSTE ÄTA KÖTT! du är så blek, så trött och så benig och måste börja äta kött. Du har förmodligen järnbrist och att du är sjuk beror på att du inte äter kött. Att du är vegetarian beror på din ätstörning"


Jag vill inte äta kött! JAG ÄTER FAN FISK OCH SKIT FÖR ATT GÖRA HENNE NÖJD ÄVEN OM JAG INTE VILL!!!!! JAG VILL INTE ÄTA DJUR! DET ÄR ÄCKLIGT!!!!!!!!!!!!! Nu ska jag gråta och dö. Orkar int höra sån skit hela tiden. kan jag inte bara få äta hur jag vill?


Alla tjatar på mig, hela tiden. Visst, jag vill inte dö, vill inte ha diabetes, men jag vill äta det jag vill äta. Inte det någon annan vill att jag ska äta.


Middagen är serverad Elsa!!! HUGG IN DITT DJÄVLA DJUVER!


EDIT: FYFAN! Jag är verkligen jättesårad. Alltså. Så pass att jag hatar mig själv! Är jag verkligen så sjukligt kass? Så djävla dåligt? Jag hatar mig själv. Jag hatar min kropp, jag hatar mina val och jag hatar att jag lever

Kommentarer
Postat av: Mi

Börja inte ät kött bara för att någon annan säger det!

Du kan gå till läkare och testa dina värden så får du veta hur det ligger till. Och om du vill höja dina järn värden är ett tips att äta c-vitamin tex. 1/2 apelsin innan du äter veggie järn tex. spenat.

C-vitamin gör så att kroppen tar upp ca 4 gånger mer järn. Hoppas de hjälpte lite och framför allt att du inte börjar äta kött kram!!

2012-04-20 @ 18:47:17
URL: http://hitmeonemoretime69.blogspot.com
Postat av: Olle

Men... Är hon läkare som har tagit massa prover på dig eller!? Och vad skulle det ha med diabetes att göra?

2012-04-20 @ 22:31:57
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0