thin is in

Jag ska bli smal för då är jag vacker.
Jag ska bli smal för då mår man bra.
Jag ska bli smal för då är du avundsjuk.
Jag ska bli smal för då har jag lyckats.
Jag ska bli smal för då klarar man allt.

Skev syn på livet? hell to the no ;)
Jag älskar att min hjärna är konstant hög på trasiga självbilder och sönderflummade av overkliga skönhetsideal. Älskar att jag vet vad jag vill. Älskar att jag har mål att nå. Älskar att leva livet som jag gör. Vare sig det är sjukt eller inte. Jag ska bli smal. För då är jag stark.



Kommentarer
Postat av: Dani

Haha det trodde jag ockå.. O nu med BMI 15.3 mår jag pissigare än någonsin.. O känner mig äckligt fet ändå!! Började ett halvår sen banta o då kände jag mig inte lika stor som nu!!

Så avundsjuk.. Inte direkt på någon som svultit sig ner som jag.. För man mår piss!! O ljuga för alla hur naturligt smal man e å se deras medlidsamma blickar..

2012-04-18 @ 21:36:17
Postat av: Elsa

SV: Mår du bra av att läsa bloggar som mina då? Det känns ju lite luddigt om du inte trivs med dina val, men väljer att läsa om människor som gjort samma val som dig.

2012-04-18 @ 21:58:27
URL: http://likeair.blogg.se/
Postat av: Dani

Klart det hjälper att se att man inte är ensam vad är det för luddigt med det menar du..?!

Ska jag låtsas jag e frisk o vill gå upp i vikt eller??! Ska jag ljuga att jag mår finfint nu när jag e så fint smal o har nått mina mål?!

Blir du provocerad av att jag sa att jag mår sämst då?! Är du rädd för det själv eller..??

2012-04-19 @ 12:56:02
Postat av: Dani

Trivs med mina val!? Trivs du själv med dina val..? Du verkar ju inte njuta av av det heller..

2012-04-19 @ 12:59:12
Postat av: elsa

Jag har aldrig sagt att jag mår dåligt av mina val?! Eller? vars står det? Står det någonstans att jag mår dåligt över att leva med UNS/bulimi?



Jag mår dåligt på grund av mina andra sjukdommar, ångest, depression och borderline. DET FÅR MIG ATT MÅ DÅLIGT! Jag blir inte heller ett dugg provocerad av att du säger att du mår sämst. Det skiter jag faktiskt i. Det var ditt val, och om du inte gör någnting åt det så får du ju faktiskt skylla dig själv. Det finns hjälp att få lilla vän.



2012-04-19 @ 13:31:57
URL: http://likeair.blogg.se/
Postat av: Dani

JaG e inte din lilla vän. Varför är du så hatisk..? Har väl med dina problem att göra. Jaha ok jag är lång skitsmal o mår suveränt!! Nöjd..?

2012-04-19 @ 18:49:56
Postat av: Anonym

Jag har aldrig som mål att bli så smal som du. Jag kommer aldrig ha under 17 i bmi och blir inte hatisk, tycker bara du kommer med onödiga kommentarer

2012-04-20 @ 01:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0