urk

Idag har det varit en halvkass matdag. macka med ost, ett glas juice, en quornfilé, en halv potatis, en dl sallad, i msk sås och ett glas läsk...

280
45
90
30
10
35
46
=
536 kcal.

ingen träning. Inget kräk. Bara äckel... Massa äckel i skelettet och hur ska jag kunna sova i natt då? Önskar jag kunde få mina sovpiller för att kunna somna utan ångest, men får inte för sambo då jag har en tendens att bli superberoende på en gång :(


Jag fattar inte... Klädde mig assexigt ikväll, men sambo bara sprang och spydde. Ain't I beautiful baby?:'(

Kommentarer
Postat av: Alice

Jag fick på allvar en käkreflex av den där bilden, jag fattar inte hur man kan se ut sådär och vilja vara med på en bild. Hur man kan vilja leva över huvud taget...

2012-04-19 @ 11:56:02
URL: http://a-tale-of-truth.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0