BB

Ja, vad ska man säga? Hihi, jag tror jag kommer gilla årets Big Brother. Förra året la jag inte ens ner engeri på att bry mig om skiten, men i år lockade det lite mer då jag har kommit på att jag inte har nå liv. Haha


Ikväll föder jag mig på BB, POTC, Pepsi max och sex. Känns som en rätt bra kväll.

Frukost: ½ dl jordgubbsyoughurt med lite flingor = 80 kcal
Lunch: 3 koppar kaffe = 6 kcal
Middag: 7 bitar sushi = 270 kcal (Enligt tabellen på restaurangen och jag tror på dom, det är små bitar)
Övrigt: 1 dl coca cola = 40 kcal

Så summa för denna söndag landar på 396 kcal.

Det känns ändå som en rätt bra dag om jag ska va ärlig ;)

Mina nyckelben börjar synas mer och mer, och jag har fått höra att jag är nästan för smal, yeey! Imorgon ska jag försöka ladda upp lite nya bilder, så får väl ni vara med och avgöra ;)

Thinspo Hipbones :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0