Bilar och jobb

ÅH JAG BLIR SÅ ARG!
måste avreagera mig och för att inte förstöra den fina stämningen på min väns facebook, så skriver jag här. Vi har just nu en djup diskussion om människor som sladdar och förstör asfalt, riskerar sina och andras liv osv, bara för att få leka med sina bilar. Jag tycker det är sjukt att vissa människor tycker jag och min vän är i princip dumma i huvudet som tycker att det är fel att hålla på såhär. och jag har sett så många olyckor som blivit på grund av dumma människor som inte fattar att det är lätt att skada sig och andra personer, bara för att "leka". Och när jag nu sa att jag inte har körkort, ja då får jag höra att jag inte ska yttra mig. Just för att jag inte har körkort, men inte nog med det, för att jag är KVINNA också! Vissa människor hör faan hemma på solen, där de sakta men säker brinner upp.

Med det sagt, mår jag lite bättre och jag har druckit en kopp kaffe idag. inget mer =)
Melker fick inte jobbet, men det gör inte så mycket, det kommer att lösa sig och jag är så förbannat stolt över honom endå! Det var över 2000 sökande till detta jobb, och Melker blev uttagen som en av de 36 st som blev intervjuade. Stort eller vad?! :D

Idag får vi ny bil. Och jag och Melker firar 5 månader. Lyckliga jag <3

Kommentarer
Postat av: Olle

Word sistah!

2012-02-09 @ 14:39:13
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0