Choklad/flytta

Jag hatar mig själv som inte kan låta bli chokladen.
Igår fick jag ännu en gång ångest och panik, och jag känner att det är dags för medicin igen! Kan jag inte bara få lägga mig och sova tills läkartiden är? Orkar inte ha det såhär. Jag mår dåligt för jag ätit, och jag äter för att jag mår dåligt. Visst så ligger mina dagliga intag på 300-500 kcal, men choklad är inte bra. Hur få kalorier jag än får i mig, är choklad aldrig bra!

Jag har massa underbara planer tills vi flyttar (hur länge det nu dröjer). Jag ska börja med en långfasta, dock inte för att tappa i vikt, även om det är ett stooort plus, utan för att rensa kroppen på alla gifter jag bär på. Sedan ska jag köpa en matvåg, så allt kan vägas och jag ska äta frukost, lunch och middag, varje måltid på max 100 kcal.



Kommentarer
Postat av: Tiah

Låter som en superbra plan! :)

2012-02-08 @ 14:51:44
URL: http://timetogetthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0