* Du kan inte välja när och hur du ska dö. Men du kan välja hur du ska leva

Jag tog bilder. Jag laddade upp dom på datorn. Jag klippte ut bakgrunden. Jag slängde dom. Det tog emot för mycket. Det gjorde för ont att se. Se den där skiten som ingen ändå vill se. Att se allting som står för vem jag är. Eller, egentligen för den jag inte är. För jag är inte sådär egentligen. Jag har aldrig velat vara den där som ingen någonsin säger till "Vad smal du är". Jag är helt enkelt för tjock för att kunna synas på bild just nu. Tyvärr. Eller, grattis kanske man ska säga.


I övrigt mår jag inte speciellt bra idag. Hade tänkt att plugga, men min dator har några skruvar löst (inte bokstavligt dock) och vill inte öppna programmet. Ja, det sög ju. Ångesten svämmar över och jag skulle verkligen behöva lägga mig ner och sova lite till. Men icke sa nicke, det går ju inte. För nu är jag vaken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0