Hjälplös

Jag slog i fingret nå förbannat när jag skulle ta av mig jackan nyss, och hela skiten bara la av. Kunde inte röra fingret alls, för jag var så snuskigt kall också.
Ingenting brutet och ingen spricka, vilket jag visste på en gång för då hade jag svimmat på plats fan. Men Melker drog med mig till hans mamma som satt i köket, och hon pressade och böjde fingret och det gjorde så djävla ont. Först när hon sa att ingenting var brutet (som jag redan visste) började jag gråta. Jag kände mig så hjälplös. Så djävla patetisk som sitter och gnäller över ett ont finger. HATAR ATT BE OM HJÄLP!!! Nu kan jag inte sluta gråta, för jag känner mig som världens mest patetiska människa.

Kommentarer
Postat av: Olle

Sv: Ja det är jätte skönt :)

Jag bryr mig <3 och du är verkligen inte patetisk som du skriver.

2012-02-20 @ 21:35:39
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/
Postat av: Themana

Det är okej att be om hjälp sötnos! Och att slå i fingret så där gör fruktansvärt ont! Tur att inget var brutet.



Jag var också väldigt känslosam igår, Stigge kom in när jag tittade på grey's anatomy avsnitt och jag satt och störtbölade haha! DÄR kan du snacka om patetisk brud ;)

2012-02-21 @ 09:19:02
URL: http://themana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0