Lalalalala

Åh jag orkar verkligen inte svara på era kommentarer! Haha, är så sjukligt seg i huvudet, så jag ska försöka svara imorgon. 

1 pizza slice (IKEA) 220 kcal
Grönsaksröra ca 50 kcal
1/4 nudelpaket ca 45 kcal
nacochips 20 g ca 108
2 msk Tacosås ca 10 kcal
½ glas mjölk ca 35 kcal


Denna dag har alltså resulterar i 468 kcal... Helvetes djävla skit vad jag är kaaaaaaaass!
Jaja... Imorgon är det utgång, det kommer bli awesome tror jag. Börjar peppa till lite nu, efter en stunds "Nej, jag vill inte. Jag kan inte. Har inga kläder..." Ja, ni vet hur det är. Men tror det kommer bli kul.


Jag har alltid varit lite fjantig, och gillar faktiskt Jersey Shore, så hur har jag kunnat missa att Snooki har blivit smal? Jaja, Creed till henne, sjukt vacker nu alltså =)


Edit: Haha vad kass jag är. Såg att jag råkat posta samma inlägg två ggr, och tog bort ena, och då självklart tog jag bort det som jag hade fått kommentarer på (från folk vars bloggar jag inte läser) Så kommer inte kunna svara på dom =( Sry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0