Söndag

Som ni kanske förstår blev det inte bara lite vin i fredags... Kvällen resulterade i utgång, och ja.... Kräk.
Vet inte riktigt vad som hände. Men man kanske ska äta mer än 200 kcal om man ska ut och festa, speciellt när man precis börjat på ny medicin också. Haha.

Drack dock inte sådär super mycket. Ett glas vin och tre cider, och har feta minnesluckor. Suck suck suck.

Är asdålig på att skriva här, jag vet. Ska bättra mig. Dock blir det dåligt med uppd. om vikten, då jag inte vet vad jag väger för vågen här är som sagt fucked up.


Berätta gärna hur det går för er <3

Kommentarer
Postat av: Tiah

visst var det citalopram du börjat med?

har börjat med den relativt nyligen så jag blir ju rätt nyfiken på hur den verkar för dig, haha.

för mig går det rätt bra tror jag. neråt iaf :)

2012-02-19 @ 14:14:26
URL: http://timetogetthin.blogg.se/
Postat av: Olle

Clas Olsson har bra vågar ifall du är sugen på en.

2012-02-19 @ 14:59:08
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0