Talk the talk and walk the walk

Idag är ingen bra dag. Inte än så länge i alla fall. Jag börjar bli sjuk, och det kände jag av redan igår och i förrgår, men idag, ja då djävlar är det fan värst. Huvudet är tungt, näsan täppt och halsen gör ont. Jag orkar inte va sjuk, jag hinner inte va sjuk. Djävla skit också!!

Och inte nog med det. Så har jag en sur pojkvän som fan inte ens kan säga varför han är sur. Jag kan ju anta, men om det är det, ja då är det djävligt barnsligt att va sur.
Hans kompis ringde igår, kl 12 på natten och min pojkvän bara flyger ur sängen och går ner och röker. Jag då? Jag bara ligger kvar och fattar ingenting.
För det första: Om man ska ringa någon efter 10 på kvällen, ja då sms:ar man först!
För det andra: Va det så svårt att fråga om jag ville ner och röka?
För det tredje: Man måste inte svara varje gång! Var det viktigt hade han kunnat ringa igen eller smsa.
För det fjärde: Det var inget viktigt, så det hade kunnat vänta tills idag.
Är det konstigt att jag blir grinig? Är det det? Eller överreagerar jag bara?!


Edit: Nu är vi i alla fall sams, mitt hjärta och jag <3

Fan för denna djävla skitdag. Kastar mer än gärna bort idag, i papperskorgen, går och lägger mig och sover tills imorgon. Alternativt tills på fredag.

Jaja, det sköna är att jag inte behöver äta på ett par timmar, och pojkvännen ska iväg ikväll, så då kanske jag slipper äta då också. Säga att jag redan ätit så ska det nog gå bra =)

Kommentarer
Postat av: Olle

Men du vet inte vad han är sur på? Det förstår jag att du blir irriterad på, man får väl dela sånt. Kan man inte vara öppen och ärlig med varandra är det ju inge bra alls. Om han vill undanhålla nåt för dig är det ju ännu värre. Undrar vad som har hänt?

2012-02-22 @ 13:19:04
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0