That star is dead. Just like your dreams

Grekisk sallad + lite bröd = ca 300 kcal
Ett glas rosévin = ingen djävla aning


+
Väl Godkänt i slutbetyg på HP-kursen
Lite mat idag
Glee
Jag har haft tid att sitta ner och rita
Har fått min mens
-
Upp tidigt för skola
Praktik ångest
Ändå för mycket mat
Mensverk
Mår illa
Vill bara gråta
Vill bara... Dö.

Well. Detta betyder alltså att min dag suger. Jag mår så förbannat djävla dåligt att jag inte ens kan dölja det för min mamma när jag pratar med henne i telefonen. Jag låtsas som ingenting, nämner ingenting om hur jag mår och ändå, frågar hon 3 gånger hur jag mår. För att sedan ringa upp en gång till och fråga om jag verkligen mår bra. Jag orkar inte. Jag vill inte. Jag vet inte vad som är fel.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0