Time for a change

Jag vill ha nya lurar...

Källa

Jag älskar dom. Har kollat på dom X antal ggr och vill bara haaaa dom!

Jag hatar mina fula svart inear lurar från TM. Dom är små och fula. Även om ljudet är djävligt grymt för att kosta 99 spänn, så hatar jag dom. Jag vill ha stora, rosa och underbara lurar. Funderar även på ett par andra än de på bilden.... Men dom är lite dyrare och vet fan inte om karln skulle gå med på det, haha


Källa


åh så vackra...


Utöver nya lurar så står jag inför en djävligt stor förändring.
Jag ska ändra min livsstil helt och hållet. Jag har inte råd att köpa gymkort just nu, men jag har råd att träna hemma och ta promenader varje dag, right?

Från och med nu; ska min maxgräns på kalorier ligga på 400 om dagen, och minst 1 h promenad om dagen.


Onsdag (idag):
Mat:
Middag - stuvade makaroner och sojakorv - 146 (100g) + 90
Övrigt - Godis - 100 kcal (redan ätit, inte så djävla mkt att göra åt då)
Summa: 336 kcal
Sweet.

Jag är så snuskigt peppad till att bli smal och perfekt, och kommer göra allt i min makt för att nå dit! Slitsamt idag, belöning imorgon. Right?

Jag ska väg 44 kg den 1 juni 2012.

Jag är också snuskigt sugen på att kanske... typ... spy? Japp. Hej och välkommen tillbaka bulimin. Det var några år sedan, haha. Då tappade jag i alla fall mycket vikt, snabbt. Hell yeah!


Kommentarer
Postat av: Hope

Så du var inte gravid? Grattis..... ? eller? Pussa fina du <3

2012-02-01 @ 21:11:36
URL: http://diamondshope.blogg.se/
Postat av: L

Guud vad snygga!

Sånna vill jag oxå ha... Synd att man är forever pank, haha.. :(

2012-02-07 @ 17:55:46
URL: http://skinnylittlesecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0