ABC

Japp.
Somnade vid 4-halv5, och vaknade kl 8. Upp till skolan, som va de mest ovärda mötet ever! Satt och glodde i massa böcker, som jag inte ens behöver. Suck. Åt i alla fall frukost, vilket var två klyfton clementin, som är max 10 kcal (en clementin är ca 25 kcal beroende på storlek)

Jag ska väga mig idag också, för att se startvikten, för idag, ja då djävlar börjar jag på ABC =)
Så sjuuukt pepp alltså! Och så ska jag köra den hand i hand med fina Olle, känns skönt att ha det stödet <3


Idag = 500 kcal
Imorgon = 500 kcal
Onsdag = 300 kcal
Torsdag = 400 kcal
Fredag = 100 kcal
Lördag = 200 kcal
Söndag = 300 kcal

Kommentarer
Postat av: Olle

Åh Ja fan vad kul! :D :D <3 Har det gått bra so far?

2012-01-02 @ 14:43:22
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0