Allt och inget

Nu är jag tillbaka efter en blandad helg.
I fredags var det som sagt rättegång, det kändes som det gick rätt bra, och min advokat tyckte det samma, så nu är det bara att vänta på domen, som kommer i slutet av denna vecka typ...

I lördags var det en spelning i stan där min pojkväns pappa bor, så vi drog dit. Var tänkt att ta EN öl efter spelningen, men blev dock typ 6 st under spelningen, lika många efter och några drinkar och skit på krogen, så igår mådde jag som jag förtjänade.

Trots bakismat och massa massa alkohol, ligger jag på 48.5 kg, vilket känns helt okej.

Idag har jag ätit... Hm, en halstablett alá 2 kcal, haha.



Vill också tacka er alla för alla superfina och jätte stöttande kommentarer, ni är guld värda! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0