Andra dagen på ABC

Åh, jag hatar vågen här hemma. Den är så sjuuuuk krånglig och jag måste alltid räkna minus och skit för att det ska stämma (snett golv osv)

Jaja, jag gick i alla fall ner 8 hg igår, känns bra. Ligger alltså nu på 49.1, det näst lägsta jag legat på sen över två år. (lägsta  är 49 prick som jag låg på i förrgår) men, känns bra.

Igår gick det jätte bra, och idag hoppas jag att det går minst lika bra. Har ätit en liten chokladbit (ca 10 kcal) för att inte bli för sur och grinig nu på morgonen, och dricker en halv kopp kaffe nu, så när den är slut ligger jag på ca 14 kcal, och klockan är ett. Hehe.

Blev bjuden på födelsedagsfika idag också, men jag tackade nej. Eller, jag sa till min pojkvän att jag inte orkar (för det gör jag inte, är sjukt folkskygg idag, va det igår också för den delen) så jag sa att jag inte pallade. Vilket jag inte gör, och så är det självklart ett plus i kanten att jag inte kommer behöva fika där då. Så, jag ska sitta inne på mitt rum och plugga hälsopedagogik istället. Typ.

Tror jag har en rätt bra dag hittills, hoppas det håller i sig.


Ja, nu ska jag dricka upp kaffet (som självklart är helt svart, ända anledningen till att jag dricker det svart är för att undvika onödiga kalorier, är egentligen godare med lite mjölk i, haha)


Och vad tycker ni om min nya design btw?

Btw, ska försöka ta lite bilder idag också, så ni kan få se före ABC och efter ABC bilder, vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Olle

Gör det gör det! :D

Sv: Du får gärna hjälpa mig med design! Skulle bli jätte glad. Hur ska du göra det då? x)



Hur mkt har du gått ner hittills på ABC förresten? Det är jätte kul att köra det med dig.

2012-01-04 @ 12:22:48
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0