Bebis i magen?

Läste igenom några av mina äldre inlägg igår. Har jag vägt över 60 kg? Jäpp. 67 kg till och med.
Nu ligger jag på en vikt runt 53... Om jag ska följa vågen här hemma, och det har jag ju sagt att jag skulle göra och vips har jag gått upp 5 kg. Haha. Jaja, mitt mål är att nå (på denna våg) 50 kg till i mitten av februari.

I övrigt är jag galen, allt är upp och ner och ingenting är som det ska. Har gjort tre grav. test varav ett visade positivt. Jag blir galen, vägrar lita på testet och kommer fortsätta testa mig till mensen kommer, alternativt till jag är så snuskigt fet och vattnet går. Suck.


För några månader sedan blev jag rosenrasande av att någon kallat mig för pro ana. Idag, ja då rycker jag på axlarna och säger so what? Det är en livsstil för mig och jag mår bra med svältkost och ångest. Learn it, live it you dumb as! Nej, kanske inte riktigt så. Men jag har lärt mig att pro ana inte är fy skam. För mig är det någonting fint, det är kontroll. Jag trivs. Jag mår bättre än på länge och kan faktiskt känna att det finns någonting i denna kaotiska värld som jag faktiskt kan kontrollera. Min kropp (om jag nu inte är gravid, vafaan)


Ja, så nu vet ni. Varför jag inte skrivit så mycket och varför jag är fucked up. Allting som snurrar i mitt huvud är abort, abort, abort abort abort abort, NEJ! Jag kan inte, inte en gång till. Men jag måste. Måste jag? Nej, jo. Jo, nej nej nej. Eller, jo...

Hoppas eran vardag är lite mer samlad och kontrollerbar än mig. All lycka och kärlek till er <3

Nicole Richie, gravid. Smal.

Kommentarer
Postat av: Hope

O my Good.... Hemska situation... eller? Har du berättat för din kille? All lycka till dig <3

2012-02-01 @ 01:59:07
URL: http://diamondshope.blogg.se/
Postat av: Olle

Oj Oj. Har du testat dig på en ungdommsmottagning? Deras tester brukar väl stämma väldigt bra?

Shit.. Jag vet om den hemska känslan att misstänka att man är gravid och vänta på testets resultat och sedan bli överlycklig över att det inte var några problem. Men jag kan inte föreställa mig hur det är när det visar possitivt. Jag hoppas det går bra för dig verkligen! <3

2012-02-01 @ 13:47:39
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/
Postat av: <3

Vilken jobbig situation, skulle verkligen må skitdåligt om jag var där själv. Men du har gjort abort innan eller? Kanske bäst att kolla upp det där ordentligt? Kram

2012-02-01 @ 16:08:33
URL: http://silhouette.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0