BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

DET ÄR FAN INTE MENINGEN ATT JAG SKA FÅ UR MIG MINA DJÄVLA KÄNSLOR OCH TANKAR ALLTSÅ!
JAG HAR FÖRSÖKT SKRIVA ETT DJÄVLA INLÄGG OM HUR JAG MÅR TVÅ DJÄVLA HELVETES HOR GÅNGER OCH BÅDA GÅNGERNA SÅ BARA STÄNGER INTERNET NER. JAG BLIR GALEN OCH FUNDERAR PÅ OM JAG KANSKE SKA RISPA IN MINA KÄNSLOR I ARMARNA ISTÄLLET! SKULLE DU BLI GLAD DÅ? KUK-HELVETE-FITT-HOR-INTERNET?!!!

Jaja...


Jag ska till läkaren i februari (en ny läkare, askul att jag ens får veta att min gamla slutat, idioti) och då ska jag kräva nya utredningar. När jag fick diagnosen borderline, så testade vi också ADHD (varför vet jag inte) men ingenting mer. Vi kom fram till att jag hade borderline, men att jag egentligen är för ung för att få den diagnosen, och att jag lider av ångest, tydligen 7 olika sorters ångest också. Trodde det bara fanns en. Jaja. Jag vill ha nytt och fräsht, även om diagnosen blir densamma, så vill jag att den ska vara fräsh. Ändå, jag fick den, och då ljög jag. Jag förfinade så djävla mycket av mig själv för att jag skämdes. "Djävla äckel-unge som är patetisk och tragisk" Japp, så trodde jag att dom tänkte om mig, men hur ska jag egentligen kunna veta hur dom tänker?

Panik har jag, känner mig instängd. Så fort min pojkvän håller om mig vill jag bara skrika "Släpp mig, håll om mig, men släpp mig för jag klarar mig inte själv, men släpp mig. JAG DÖR JU HÄR!" Men jag vet inte varför. Jag gräver ner mig själv, jag känner för mycket. Måste... Stänga... In... Mina... Känslor...

Imorgon är i alla fall en dag jag ser framemot. Ska träffa underbara Themana. Dricka kaffe. Träffa henne. Se henne. Nu låter jag som världens djävla freak, men jag har aldrig haft någon jag kunnat prata om allt med. Min bästa vän, visst kan vi prata, men aldrig om mat, träning osv. Min pojkvän, visst kan vi prata om allt, men han förstår inte riktigt vad det är jag vill förmedla med mina ord. Ja, det ska bli awesome i alla fall.

Dock är jag djävligt nervös över vad hon kommer tycka. Jag svämmar över, jag är en strandad flodko i kängor och skinnjacka.





Nu ska jag gå och dö lite granna, tror det gått bra att få skriva nu... Puss


Kommentarer
Postat av: Olle

Ja men det låter bra att få en färsk diagnos då :)

Jag läste tidigare idag att borderline och ADHD är vanligt att man har båda delarna så det kan vara därför du testades för det.



Var kul att träffa någon bloggare. Vill jag också göra. Jag vill träffa WB. Hon skulle föresten tipsa mig om lite bloggar bla glitterlila eller nåt sånt hette en som jag är jätte nyfiken på. Vet du vilken det är och skulle du i så fall kunna länka den? Eller tipsa om några andra kanske?

2012-01-24 @ 19:32:19
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0