Dear Santa...

Jag och Karln var förbi Themana på kaffe idag. För det första; Stigge är jättetrevlig, för det andra... Deras lägenhet va sjuuukt fin och för det tredje, så smyckade jag henne lite. En ny, fin piercing fick hon =)


Jag och Themana skulle ta en tvådagars-fasta, men det gick inge vidare. Hon klarade sig 25 h, och jag 24½... Det är väl alltid någonting, typ. Jag känner mig rätt misslyckad över detta, men ja, bara att försöka göra om och göra rätt. Men inte idag. Åt fisk, ris och sås till middag, vilket blev ca 350 kcal. Plus en kopp kaffe och 3 bitar choklad. Så, jag landar på ca 420 kcal idag.

Känner mig som tjockaste och fuuuuulaste människan i VÄRLDEN! Fel att bara bli smal? Eller dö? Ja, någonting av det i alla fall....



Kära Tomten;
I år vill jag bli smal, annars kan du lika gärna ge mig ett skott i nacken.


Till och med tomten är smalare än mig. LOL...

Kommentarer
Postat av: Olle

Vart blev hon piercad? :)

2012-02-01 @ 13:43:48
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0