effing shit!

Vi ska inte ut ikväll. Borde kanske va glad över att jag slipper alla onödiga kalorier, men det hade varit så sjukt skönt att bara få slippa tänka i några timmar. Jag vill bli full, dräggigt full, däcka och vakna om ett år. Är så sjukt nära till tårar hela tiden.

Vi skulle iväg och fika/käka med en kompis nu ikväll också, men jag sa att jag inte ville följa, slipper massa onödiga kalorier där också, plus att min pojkväns bästa vän, som jag inte riktigt fungerar med (vi gillar inte alls varandra) ska med, så då blev jag helt bestämd på att inte följa med. Låser in mig på rummet och dör lite istället.

Skippar middagen också, orkar inte, vill inte, tänker inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0