Godis, killar och galna barn

Ja... Har så mycket som snurrar runt i hjärnan och vet inte riktigt vad jag ska ta itu med först. Jag skulle så gärna vilja berätta för er om allting, men hur ska det gå? Allting får inte ens plats i mitt huvud... Jag skulle vilja dela med mig av mina fina minnen, mina dåliga minnen och mina drömmar om framtida minnen.

Men främst skulle jag vilja berätta för er om anledningen till att jag ska på rättegång på fredag. Jag vill förklara för att ni aldrig ska hamna i samma situation. Jag vill berätta för att ni aldrig ska behöva genomlida det jag har gjort. Vet dock inte om jag kan skriva ut det, inte riktigt än... På fredag kväll kanske? Om prick en vecka, då kan jag berätta. Men, en sak säger jag bara... Var djävligt försiktiga med vilka killar ni träffar... och tjejer för den delen. Jag tror ingen vill gå igenom det jag måste ha tagit mig igenom, ingen av er förtjänar det. Så, lova mig... Om en kille verkar hotfull eller instabil, backa! Hur mycket ni än älskar honom, ta ett steg tillbaka, vänd på klacken och spring. Jag va inte rädd om mig själv, men jag är rädd om er och ni ska va rädd om er själva <3




Jag har ätit godis. En hel påse med "Kryptoniter", helt själv. MEN, JAG BLIR GALEN FÖR DET STÅR INGE KALORIINNEHÅLL PÅ PÅSEN OCH DET GÅR INTE ATT HITTA PÅ INTERNET! Någon som vet? Gaaah...



Imorgon ska vi va barnvakt också, åt två små bustroll som verkar ha varit lite jobbiga denna vecka, så vi får väl se hur utslagen jag kommer va imorgon.

Btw, inlogg och lösen till skyddade? Kommentera =)

Kommentarer
Postat av: Cuddy

Har ingen aning, kunde inte heller hitta nåt :o

Jo jag vet, min mamma har sagt åt mig hundratals gånger alltså<3

2012-01-07 @ 00:03:39
URL: http://cuddy.blogg.se/
Postat av: Olle

Jag vill gärna ha det men det är så många som har skyddade bloggar också så jag glömmer bort lösen och allt vad det är hela tiden.

2012-01-08 @ 14:49:10
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0