Hej och välkommen tillbaka mr. ågren

Igår spydde jag. Borstade visst inte tänderna tillräckligt bra, för min pojkvän kom på mig.
Det var skönt. Det var gudomligt!


Idag har jag ätit två bitar choklad=60 kcal
Middag: lite strips=50 kcal
Två qournfileér= 90 kcal
sås: ca 100 kcal
Broccoli: 25 kcal

Summa: 325 kcal.

Tog i alla fall grymt lite sås (bea) men det är så sjuuuuuuuuuuuukt onyttigt! Fatta alltså; 300+ i en portion... Hittade dock en sida där dom provade att göra en nyttigare beasås, ----------->BEA<--------------
Den ska jag prova.

Hade jag fortfarande följt ABC så skulle jag legat på 100 kcal idag...

Hello fatass........

Kommentarer
Postat av: Olle

WB sa det till mig, det är ingen som klarar att hålla sig till såna där dieter hur länge som helst. Du har varit jätte duktig på ABC! Den som klarar hela ABC förtjänar fan en riktig medalj på riktigt haha!



Sv: Ja visst är det awesome att det finns!? Det finns mestadels på ICA, ICA MAXI. Men tydligen inte alla för min granne har inte sett det i falun någon stans när han är där. Jag har bara hittat det på en ica maxi som ligger i lindhagen i stockholm. Jag vet ju inte vart du bor med du får leta runt lite :)

2012-01-08 @ 14:45:47
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0