Jag blir galen

Det är nå seriöst fel på min dolda blogg-djävel alltså!
Det går inte att lägga upp bilder... Jag blir seriöst galen, sliter snart av mig håret också, och då blir jag ännu äckligare och fulare ju. Suck!

Himla bra att mitt temperament (seriöst, jag vet inte hur det stavas, och jag bryr mig fan inte heller!) är så djävla bra. Kortaste, äckligaste stubinen alltså. FAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!



Jaja, har ingen koll på dagens kalorier... Tippar på (pga allt godis och skit) ca 600 kcal. I'm a fat and effing nasty, fugly idiot! Jaja, nog om skiten nu.




Kommentarer
Postat av: Olle

Nej det är du inte :(

Sv: Ja sushi är farligt gott, fattar inte att jag lyckades äta 10 fucking bitar...



Har du förresten fått mitt mejl? Jag vet att jag hade lite strul med mailen förut ett tag.

2012-01-28 @ 10:55:44
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0