Jag tänkte vara seriös, finns det någon som vill höra?

Uff. Kan inte låta bli att skriva. Min älskade sitter och spelar tv-spel, så jag surfar runt, läser era bloggar, om och om och om igen, ifall jag missat ett ord, eller kan tolka texten på ett annat sätt.

Jag vill hitta en ny hobby. Jag ritar, pillar med pärlor och skriver redan. Jag vill göra någonting nytt, eller ta det till en annan nivå. Kanske börja skicka in insändare till den lokala tidningen och vara en arg bitterkärring som klagar på allting? Jag älskar att skriva, jag får jämt höra att jag är sjukt duktig på att skriva, är ni intresserade av att läsa någonting jag skriver? Hojta till. Jag älskar att få kritik, men får jag för negativ kritik så startar jag (tyvärr) en diskussion, om hur fel du har. Haha, tror det i grund och botten handlar om dålig självbild, typ.


Jag vill, som Jocke Berg skulle säga, hitta ett tidsfördriv att dö för.

Kommentarer
Postat av: Olle

Jag vill gärna höra

2012-01-17 @ 07:52:00
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/
Postat av: Johanna Larsson (anorexia nervosa)

Jag vill också höra.

Själv har jag samma problem. Ingen hobby, inga direkta intressen.



Men jag har börjat fota all mat/bröd/fika jag gör, för att sedan framkalla bilderna och göra en egen receptbok!

Annars kan du kanske låna en bra bok på biblioteket, hitta en bra serie, sticka, lösa korsord och sådant fint.



Om du har en bra kamera så kanske du kan fota?

Kram

2012-01-17 @ 08:32:24
URL: http://aventyra.blogspot.com
Postat av: nike

jag tror man måste tvinga sig till en hobby. jag målar. de första åren tog det emot som fan. nu går det bättre

2012-01-17 @ 10:57:04
URL: http://nikeiditthuve.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0