Kinderägg

Var precis varit ute på en promenad med vovven. och nu sitter jag och äter ett kinderägg. Sjukt dumt av mig, men jag är så djävla hungrig! Blir inte middag förän vid halv sju (som vanligt) och ett kinderägg innehåller mindre kalorier än en macka med smör och ost. (ca 100 kcal) Så, kcal intaget såhär långt idag är 114 kcal. Inte helt fel kanske med tanke på att klockan är tre, och jag ska ju äta 500 om dagen. Hoppas jag får se 8:an imorgon...

Någon mer än jag som tänkt på vilka sjukt tråkiga och dåliga leksaker man får i kinderägg nu för tiden? "/


SNART KOMMER DET UPP BILDER!

Kommentarer
Postat av: Olle

Jag älskar kinderägg! Tack för infot! Om man köper ett 3 pack ägg så finns det alltid en totalt värdelös leksak, en jätte rolig och en som är varken eller.

2012-01-04 @ 12:24:31
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0