Lite svammel och sånt

Hej fina ni!
Min pojkvän verkar inte speciellt nöjd på mig, för han gick ifrån sängen när jag inte ville visa vad jag skrev till fina Cuddy i kommentaren... Jaja, jag vet att han inte är speciellt glad på mig ang. mitt sätt att se på mat... Han blir nog glad snart igen =)


Utöver detta sms:ar jag med en vän (ex) som var med mig då jag var som mest nere i mina mia-fasoner, och vi pratar om mat. Det gör vi alltid, för han frågar jämt hur det går med maten. Kändes i alla fall skönt att säga att jag snart klassas som underviktig. Haha, tänkte säga "är jag sjuk för att jag älskar att kunna säga det?" men kom på, jag är ju inte sjuk, för jag är ju tjock.


Aah, well... Jag har inte ätit mer idag i alla fall, och det kommer jag inte göra heller, så min ABC började sjukt bra, då jag landade långt under rätta intaget för dagen, hoppas bara det håller i sig.

Jag älskar denna tjej. Inte för att hon va med i GG (gillar inte den serien så jätte mycket) utan för hennes underbara röst (älskar the pretty reckless som hon är sångerska i) och för hennes underbart snygga djävla kropp!

Kommentarer
Postat av: Hailie

Sv: Åh tack så mycket :)



Lycka till med ABC!

2012-01-02 @ 23:33:06
URL: http://keepfeelingfascination.blogg.se/
Postat av: Olle

Det verkar ju ha gått jätte bra för dig! :)

2012-01-03 @ 07:54:43
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0