Livet

Ligger och filosiferar i sängen...
Vet inte riktigt vad jag kommer fram till egentligen. Eller, ja, jag har kommit fram till att hela min kropp ömmar och jag vet inte varför. Jag har jätte ont i "revbenen" och vet inte varför. Har sjukt ont i knät, och jag vet varför (djävla inflamation)


Jag mår jätte illa också, säkert fisken. Känner mig äcklig som ätit djur. Åh!!! Spy? Hm... Nej. Får inte. Kan inte. Borde. Borde inte. Det har faktiskt gått hur bra som helst med att inte spy, men nu börjar suget komma tillbaka. Jag vill inget hellre än att ligga på golvet med huvudet i toan och bli tom på äckel. Eller om jag ska skära mig. Det vore skönt.

...


Jaja, ut och ta en cigg. Just ja, tryckte i mig en clementin också, det är 25 kcal till idag.

Kommentarer
Postat av: S

sv: tack för lösenordet kolla bloggen och vad fin du är!



jag fastan har gått super idag :)

2012-01-03 @ 23:40:36
URL: http://kilogram.blogg.se/
Postat av: Olle

Inte sköra, bara röka <3

2012-01-04 @ 12:28:05
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0