Mat och mat och mat...

Det har gått bra med ABC hittills...

Frukost: 2 clementinklyftor och en halv kopp kaffe = 14 kcal
Lunch: En kopp kaffe + lite choklad (Alltså jätte jätte lite, inte ens en hel maraboubit) = 15 kcal

Summa summarum: 29 kcal.

Har alltså 471 kcal till jag får äta idag. Kommer nog inte bli så mycket =)



Btw så börjar vårat 2012 rätt bra, om man inte räknar med för mycket mat igår, trasig bil och att min syster glömde plånboken här (hon bor 12 mil härifrån)... Men, vi kanske får en lägenhet snart :D Håll tummarna för oss ;)









Årets första thinspo =) Så fint <3

Kommentarer
Postat av: S

vad bra det går för dej :)

2012-01-02 @ 18:58:30
URL: http://kilogram.blogg.se/
Postat av: Olle

Jag håller tummarna! :)

Sv: Det gick rätt så bra för mig, skrev just ett inlägg om det. Jag gick iaf ner 7 hg :)

2012-01-03 @ 07:51:51
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0