Mat osv...

Efter en tallrik med lättyoghurt och ett glas apelsinjuice så mår jag mycket mycket bättre! Så härligt att känna att jag inte kommer spy av minsta lilla rörelse jag gör. Dock är jag pissed off för jag hittar inte TVdosan. Gaah!


Sen mår jag självklart mycket bra nu då jag ska få mig en promenad/träningskompis. Themana flyttar nämligen till staden jag bor och det kommer bli hur kul som helst att träffa henne =) Hihi.




Igår var en galen kväll.
Vi kom till min pojkväns kompis vid fem, drack ett glas vin och spelade tvspel (till och med jag spelade, haha) och sedan blev det middag. 7 st klyftpotatisar med en tsk bearnaisesås åt jag. Sedan blev det lite mer vin, och grogg. Det är spritens fel att jag mår som jag mår idag alltså. Vin klarar jag, öl klarar jag, cider klarar jag, likör klarar jag, men ren sprit blandat med energidryck är inte det bästa för mig, haha. Har små små minnesbilder från att jag står ute på balkongen och snackar om rumpor med en av killarna... Försökte skriva nå mer också, men det finns fan ingenting mer jag minns. Eller jo, en av killarna tog på sig min skinnjacka också, jag fick en latexfri kondom (vi har ju inge skydd alls när vi har sex vilket inte uppskattas av pojkvännens kompisar haha) och att jag och han vi va hos bytte strumpor, av någon anledning. Åh, jag orkar inte leva idag. Hahahahhaah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0