Middag.

Lax: ca 50g=107 kcal
Sås: ca 3 msk= 60 kcal
Potatis: 1½ normalstor= 65 kcal
Mjölk: 2 dl= 70 kcal

Summa: 302 kcal.

Dagens summa: 114+302=416 kcal.
Ligger alltså 84 kcal under gränsen idag, wiho! Och då har jag ändå ätit choklad också...


Jag använder mig utav denna tabell när jag kollar kcal på produkter jag inte har så stor koll på.
http://hem.passagen.se/vd38/Kalori.htm
Btw, jag är (va?) vegetarian sedan 5 år tillbaka, men slutade äta fisk och skaldjur för 3 år sedan, och mitt nyårslöfte i år va att börja äta fisk. Så, nu är det gjort... Vad kallar man sig för om man inte äter kött, men man äter fisk?


Gjorde btw ett litet "kollage" på de tre bilder som finns, så kanske jag också kan se skillnad, någon gång.
Kan ana en viss olikhet mellan första och tredje bilden i alla fall. =)

Kommentarer
Postat av: leo

jag ser skillnad på bilderna på dig! kämpa på!



btw. gillar din nya header, jag känner mig alltid så patetisk med mina matproblem då jag inte är skinny. känner sig så fake då.



:**

2012-01-03 @ 22:11:22
URL: http://skinnyleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0