Onsdag, 3 dagen på ABC

Wihi. 3 hg ner i alla fall, känns skönt. Hade kunnat va mer, men är i alla fall glad att det inte är upp.
Vikt: 48.8 kg
BMI: 19.5

Mitt mål är 46... Hoppas ABC får mig att nå det =) Hoppas hoppas hoppas!

Vaknade för inte så jätte länge sen, tog en cigg de första jag gjorde, som jag alltid gör, och sitter nu och dricker citronvatten=1 kcal (citron är asbra, för det dämpar mättnadskänslan och drar ihop magsäcken)
Drack lite läsk i natt dock. så där blev det 35 kcal.

Idag ska jag ligga på 300 kcal enligt abc, och har hitills fått i mig 36 kcal, så jag har 264 kvar.

Som sagt, säg till om ni vill ha lösen till min dolda blogg.
Lycka till idag! <3

Kommentarer
Postat av: Olle

Sv: Jaa haha det känns lite konstigt att inte kalla honom för "min granne" också. Vet inte varför jag slutade med det x)



Då har vi gått ner typ samma, jag har gått ner 1,3 kg hittills så då vet vi att det funkar :)



Haha jag fattar inte vart jag ska titta x)

2012-01-04 @ 14:38:49
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0