Så är det

Gick ut på en promenad, eller ja. Hade jag inte haft jeans och kängor hade det varit en jogging runda. Brände i alla fall 438 kcal på 45 min, känns bra. (460-438= +22 kcal idag. Hm...)

Finns det nå bättre än att gå ut och gå, med arg musik i öronen när man är arg? eller, jo det gör det, men det funkar bra i alla fall, duger i krig liksom.

Japp, Nu ska jag sova. Känner mig övergiven och bortglömd idag. Verkligheten har kommit ikapp och jag mår piss.

"Jag har kommit in i en värld där man inte bråkar. Ett hus där allt är frid och fröjd. Hur fan ska jag te mig då? Jag som är allt annat än frid och fröjd. Jag som är bråk. Jag är kaos, och lever just nu i en tillvaro där kaos inte finns."

Kommentarer
Postat av: Olle

Men jävlar vad duktig att bränna så mycket på den lilla tiden! Hur jävla fort gick du då?

Har du skrivit det där sista själv?

2012-01-19 @ 07:04:56
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/
Postat av: Johanna Larsson (anorexia)

Var stark.

2012-01-19 @ 15:06:21
URL: http://aventyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0