Some say that time changes, best friends can become strangers

Igår gick det väl sisådär.
Idag har det däremot gått mycket bättre. Fasta fram till sju i alla fall, så fastan blev från igår vid 6 till idag vid 7. 24-45 h i alla fall, alltid något.

Idag behöver jag inte trösta mig med maten som jag gjorde i förrgår i alla fall (mådde så sjukt dåligt, nervös inför domen från rättegången och skit)...


IDAG KOM DOMEN!! JAG VANN! Visst, det hade kunna bli bättre med mer pengar och högre straff, men ändå! JAG VANN! JAG FÖRTJÄNADE INTE ATT BLI SLAGEN! JAG FÖRTJÄNADE INTE ATT BLI KRÄNKT PÅ DET SÄTTET OCH HAN FÅR SITT DJÄVLA STRAFF! Har inte mått såhär bra på... Jadu, hur länge som helst!

Plus att jag gjort slutprov på skolan idag, tror det gick rätt bra. och vi har besiktat bilen, det gick dock inte lika bra. Ska få den kollad av mr. mekaniker nästa vecka, om det är värt att laga eller om den ska skrotas. Vilket som så blir vi inte utan bil, för vi har ändå typ 3-4 veckor på oss att köpa ny innan denna ska bort.

Vägde mig idag, -6 hg från i onsdags, helt okej... Hade kunnat va mer om det inte var för hetsen dock. Jag vill inte riktigt skriva ut min vikt än, förän den bli lite lägre (går efter en annan våg nu, så väger lite mer än tidigare haha)

Jaja, nu ska jag inte uppehålla er mer, ska komma på någonting att göra för min pojkvän ska tydligen iväg. Suck


Kommentarer
Postat av: Themana

SÅ FREAKING HÄRLIGT! Blir så glad för din skull xD

2012-01-27 @ 13:57:18
URL: http://themana.blogg.se/
Postat av: Nicole

Sv: Mina ben är verkligen inte finare!

2012-01-27 @ 15:47:44
URL: http://nnicoles.blogg.se/
Postat av: Olle

ÅH vad underbart att det gick bra med dommen!!!!! :D <3

2012-01-27 @ 16:24:18
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej på dig! Vill bara säga det här, inget illa menat eller så. Men för att gå ner i vikt ska man inte svälta sig själv. Ät lite var tredje timme ungefär och träna, då kommer du gå ner i vikt hur fort och bra som helst! Jag håller också på och det går jättebra. Äter en ganska rejäl frukost på 300 kcal, sedan något innan lunch som ett äpple, vanlig lunch fast mindre portion, mellanmål och sedan middag. För att må bra ska ju kroppen ha cirka 2000 kcal per dag. Men jag drar ner det till ungefär 1000-1500. Och tränar. och jag går ner i vikt som bara den! jag lovar, det är så det funkar. googla på "gå ner i vikt" så ser du :) tack för mig hoppas du inte tar illa upp eller så, bara lite tips :)

2012-01-27 @ 17:41:43
URL: http://ffrida.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0