Things you don't know 'bout me

Några saker jag är svag för:

1. Lakrits (tack och lov finns det lakrits halstabletter, så då blir det bara 2 per bit)

2. Skräckfilmer, gärna japanska (dock hatar min pojkvän det, så ser det inte så ofta längre)

3. Tv-serier, några av mina favoriter är Glee, Criminal minds, Californication, OTH, Hellcats...

4. Tacos (I en dröm värld, där jag aldrig skulle gå upp i vikt, skulle mitt hus va gjord av tacos, ja, inga baciller skulle finnas heller)

5. Tatueringar/piercingar (Jag är såld, vill bara göra mer och mer och mer, haha)

6. Vackra kvinnor (Jag är hellre ihop med killar, eller ja, min kille, men jag kollar hellre på vackra kvinnor. Gaah!)

7. Mackor. Alla mackor, med smör och ost på, försöker dock trappa ner (haha, låter som ett missbruk) på grund av kalorierna.



Så, nu vet ni lite mer om mig. Haha, detta inlägg är mest för utfyllnad, och ett litet "förlåt" för att bilderna kommer imorgon istället för idag.


God natt fina ni <3

Kommentarer
Postat av: dess

Åh jag är oxå såjävla svag för mackor, fyfan!!

2012-01-24 @ 07:50:08
URL: http://donteatthat.blogg.se/
Postat av: Olle

Vad mycket du skrev som stämmer in på mig också x)

2012-01-24 @ 08:34:49
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0