Today could be the best day of your life

+
1. Ingen matlust.
2. Ingen hungerkänsla.
3. Känslomässigt bedövad.



-
1. Självskadebeteende.
2. Känslomässigt bedövad.
3. Ingen hungerkänsla (älskar att känna mig hungrig)


Ja, det är positiva resp. negativa sidorna med att jag mår som jag mår nu.

Undra hur mycket jag kommer ha tappat tills på fredag? Hm... hoppas hoppas hoppas på att vågen kommer visa i alla fall 47. Haha, men det är nog för mycket begärt, allt annat går ju åt helvete, så varför skulle inte det också göra det... Suck. Känner att jag lägger ner aldelles för mycket negativ energi här, hoppas verkligen inte att jag drar ner er i skiten.

Kommentarer
Postat av: Cuddy

Du kan klara det <3

2012-01-11 @ 19:57:16
URL: http://cuddy.blogg.se/
Postat av: Olle

Nej tänk inte så. Du måste ju få skriva av dig, vad är bloggen annars till för? Inte för att du ska hålla all skit inne iallafall :)

2012-01-12 @ 07:43:18
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0