Undra undra undra

Bara för att jag är ett missfoster så kunde jag inte ens dricka svart kaffe, utan tog, som vanligt, en chailatte. Suck. Men, tog en liten vilket är ca 170 kcal, bättre än nästan 300 i alla fall...

Så intaget för idag, hitills är 170 + 4 (två halstabletter) alltså 174 kcal.
Dock är jag sjukt sugen på att gå ut ikväll, en av mina nära vänner spelar på en krog här i stan ikväll... Fan... Hjälp mig, hur ska vi göra?

Dricka, må bra och få i mig sjuuuukt mkt kalorier, eller sitta hemma, må dåligt, utan kalorier och må bra imorgon? "/






Kommentarer
Postat av: dess

Det allra bästa vore ju ifall du gick ut, men klarade dig utan dricka! Eller litegrann bara. Fast det är sjuuuukt svårt :/

2012-01-11 @ 15:10:54
URL: http://donteatthat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0