We fell in love in a hopeless place

Kollade precis på senaste avsnittet av Glee, och fy fan vad arg jag blir över hur det sluta. Suck. Får vänta typ 1-2 veckor innan nästa släpps.


Middagen blev 268 kcal, spagetti och quornfärssås. Så, idag landar jag på 375 kcal, alltså precis under 400, vilket var gränsen för idag, så, första dagen klarade jag =) Ska dricka Pepsi Max resten av kvällen = 0 kcal, wiho.


Jag är nog världens lyckligaste människa idag btw (utöver agget mot Glee, haha) Men, vi tog oss ut och jag fick mig ett liv, två fikor med en av mina bästa vänner, jag har fått veta att domen kommer i slutet av denna vecka, och min älskade pojkvän ska på arbetsintervju!!!!!!! Ibland kan livet vara bra alltså. <3

Har tagit lite nya bilder, som kommer upp senare alt. imorgon bitti.

Hur har er dag varit?


Kommentarer
Postat av: Olle

Vad härligt :)

2012-01-23 @ 20:38:10
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/
Postat av: S

sv: dieten verkar ju bra funderar på att köpa den jag med:)

2012-01-23 @ 22:08:32
URL: http://kilogram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0