When everything feels like the movies, yeah you bleed just to know you're alive

Det blev friterade pommes frittes till middag, tog dock inte så mycket.
Middagen med det, quorn och beasås och sallad landade på ca 350 kcal.
Sen åkte vi till min sväris och fikade, kaffe och rulltårta, ca 100 kcal.
Plus 4 bitar choklad alá 135 kcal.

Summa summarum idag: 587 kcal. Suck.

Imorgon blir det annat! MAX, absolut MAX 400 kcal. I don't wan't to be fat anymore.

Vill ni vara med och hjälpa Sverige att bli mer humant? Klicka in er här och skriv under <3


Vill föresten säga att jag känner ett enormt sug att skära mig, men inte för att tömma på äckel, utan just för begäret, att få känna känslan, men jag tänker inte. Jag kommer inte. Ett steg i rätt riktning i alla fall. Kanske kan få bort borderline-diagnosen om mitt liv fortsätter i denna riktning? Hehe, önsketänkande jag vet, men ändå. Imorgon ska jag ringa min läkare, jag ska boka en tid för att gå igenom medicinerna, min medicin funkar inte riktigt som den ska, så jag vill ha en ny, som jag kan ta. Just nu pallar jag inte ta min på grund av hur jag mår utav den, jag får liksom ont i hela kroppen, och känner inga känslor, helt bortdomnad liksom. Mår nästan hellre dåligt utan medicin, än att inte känna någonting alls med medicin.

Thinspo? Yeah, kör en sådan såhär på kvällskvisten, kan ni gissa temat? ;)










God natt fina ni <3

På fredag ska jag väga mig. -1kg hoppas jag på i alla fall


Kommentarer
Postat av: Olle

Sv: Oj ok.. Det var verkligen inget kul att höra. Men då är det ingen dom du kommer få för nåt du inte gjort iallafall som jag trodde lite från början. Jag hoppas verkligen att han fälls!

2012-01-17 @ 07:46:23
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0