You suck


Har suttit och googlat på "ont i höger lunga" för min pojkvän är döende. Hans lunga har kollapsat och kommer dö snart. Kan också vara så att jag är hypokondriker och att han faktiskt bara varit lite stressad som det står på 1177.

I övrigt suger mitt liv. Hetsätit nu sådär på kvällskvisten och vill inte gå förbi en spegel med risk att skrämma mig själv till en hjärtattack så jag kolar. Skulle inte va så jättebra kanske, med tanke på att någonting kanske simmar runt i min mage.

Kan dock inte påstå annat än att jag aldrig har längtat efter mensen som jag gör nu. Känner mig ensam och övergiven också, bortglömd och borttappad. Ivägen och dömd för att för alltid få leva ett liv i denna äckliga, gråa värld. Hej världens mest positiva hora! Jäpp.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0