Cartoon thinspo

Börjar dagen med... Dadaaam, ingenting! Eller jo, jag har vägt mig. Prick 55 kg. Precis som igår, eller. Ett hg ner, men wow. Så, nu har jag 5 kg kvar att tappa till den 31 mars. Sweet! KOM IGEN NU! VI KLARAR DET! Vi är dom ända som vinner när vi förlorar! Någon annan som vill vara med? Jag och Themana ska båda nå 50 kg till den sista mars, så vi peppar varandra, kommer gå promenader och ta springturer tillsammans.
Bara att hojta till om ni också har ett nål ni vill nå, så kan vi alla stötta och hjälpa varandra!


För övrigt vart jag magsjuk hos mamma och pappa. Typ. Spydde 4 ggr på en dag. Och vet ni vad? Fan vad jag saknar det! Jag saknar känslan av att bli tom. Jag saknar till och med spysmaken i munnen, just för att jag kopplar det med en ångestfri känsla. Gaah. jag blir galen!

Jaja, idag ska jag landa på 300 kcal, plus en timmes promenad, så får jag hoppas att det visar sig på vågen imorgon.



Är det bara jag, eller tycker ni också att alla disney prinsessor är riktiga thinspos? Alltså, jag vet ju att dom inte finns, men tänk hur dom skulle se ut om dom va tjocka...


Höhö...

Kommentarer
Postat av: F

Heej :) jag vill också vara med till 50 till den sista mars! Vi har typ lika mkt att gå ner ;) ännu mer spännande!!

2012-03-06 @ 07:57:39
URL: http://dreamofana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0