DJÄVLA HOR-ÄCKEL!

Jag skulle seriöst riskera att åka in i fängelse för mord just nu, ifall min dator hade varit en levande människa vill säga. JAG HATAR DEN! EN ÄCKLIG DJÄVLA MINI-PC SOM SUGER APRÖV!

Inte nog med det har jag ätit middag på sammanlagt 300 kcal, och godis på 100 kcal! JAG HATAR MIG SJÄLV! Jaja, jag har inte spytt eller skurit mig i alla fall. Det är väl bra typ, Kommer kunna sova såååå gott i natt. Haha, ELLER INTE! Jag hatar ångest och vill just nu bara lägga mig ner och dö. I helgen gick jag btw upp till 52.9... Det suger =(



Kommentarer
Postat av: Olle

Det blir bättre! Det är en ny vecka nu och du och themana hade iallafall en rolig kväll :)

2012-03-26 @ 21:52:34
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0