effing shiiiit!

Alltså seriöst.

KLART JAG VET ATT DET INTE ÄR BRA ATT INTE DRICKA VATTEN!
JAG VET ATT MÅNGA SER MIG SOM NÅGON SOM SKADAR MIG SJÄLV MED MINA MATVANOR!
SJÄLVKLART VET JAG ATT MÅNGA TYCKER JAG ÄR SJUK I HUVUDET SOM LEVER PÅ 500 KCAL OM DAGEN!
JAG VET ALLT DET DÄR!!! JAG ÄR INTE DUM I HUVUDET! MITT DJÄLVA VAL, ELLER HUR?!
GET OFF MY FUCKING BACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En kopp kaffe ála 2 kcal idag i alla fall. Skippade att springa i morse, pga världens djävla mensverk. Men ikväll kör jag! =)

Kommentarer
Postat av: Themana

Jaaa vi ska ju springa du vet vart hahha xD

2012-03-07 @ 13:50:40
URL: http://themana.blogg.se/
Postat av: (Eve)

Isvatten bränner ju faktiskt kalorier.. ;)

2012-03-07 @ 13:52:21
URL: http://livetsomeve.blogspot.com/
Postat av: Olivia

Jag är såååååå lycklig att jag hittade hit! Jag är nämligen på samma väg som du. Eftersom jag är gymnast är jag muskulös och väger ca 61 kg (!!!). Jag vill gå ner så mycket som möjligt, först till 85, 55, 52, 50 osv... Problemet är att jag bor hemma (16 år) och därför ser mina föräldrar typ allt jag äter och när jag hoppar över måltider blir de jättenojiga! Jag pluggar extremt mycket och om jag inte äter så kan jag inte tänka/koncentrera mig ordentligt... Snälla Elsa, har du något tips på hur jag ska förlora vikt utan att mina föräldrar "misstänker något" och så att jag inte behöver prestera sämre i skolan, jag är desperat nu och mår bara sämre och sämre för varje gång jag tittar mig i spegeln eller ställer mig på vågen. Har du några tips som kan hjälpa mig?! Jag skulle vara jätte tacksam om du ville svara, det skulle hjälpa mig super mycket! =)

2012-03-07 @ 17:13:07
Postat av: Olivia

Jag menade givetvis 58*, inte 85 :O

2012-03-07 @ 17:14:32
Postat av: Linnea

Åh.. Förlåt om jag gjorde dig upprörd :( Det var inte alls meningen. Såklart är det ditt eget val.



Jag har följt din blogg ett litet tag nu, och förstår inte hur du kan klara dig så bra med så lite näring. Själv mår jag hur dåligt som helst om jag äter under 1 000 kcal om dagen och blir alldeles orkeslös. Fast kroppen kanske vänjer sig efter ett tag? Jag har gått ner från 62 kg, till 50 som jag väger just nu på ett år ungefär (tog en paus över sommaren). Men nu är det helt stopp.. Vilket kanske inte är så konstigt dock, med tanke på hur jag äter ibland. Har klarat mig ett tag från att hetsäta nu iallafall, vilket är bra. Men har verkligen noll självdiciplin, så det kan lika gärna hända igen imorgon. Har du några tips, om hur man kan träna upp sig själv? Eller vad man kan göra för att få kontroll över hur mycket man äter? Jag har så himla svårt för att sluta när jag väl börjat.



Och igen, ursäkta för kommentaren om vattnet, det var dumt skrivet..

2012-03-07 @ 23:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0