FUCK!

Mitt hjärta har gått i tusen bitar.

Inte nog med att han misshandlade mig, hade samlag med mig när jag sov (utan min tillåtelse) misshandlade mig psykist, var otrogen, skadade mina katter och tryckte ner mig totalt under två års tid... Så har jag nu fått höra att han tagit på min bästa vän en natt när hon sov hos oss. Han tog på henne, bokstavligt över allt, när han trodde att hon sov. Det krossade mitt hjärta och jag mår illa. Jag mår illa av att världen låter sånna svin finnas ibland oss. Min älskade vän mår dåligt, har inte vågat säga någonting och det känns som det är mitt fel.

Visst att han har gjort allt han gjort mot mig, fine, det kan jag ta! Men att gå på mina närmaste vänner som är sårbara och sover? Det är så sjukt att ord inte finns. Jag hatar honom! Jag hatar honom så djävla mycket. Det värsta är att jag vet att det inte finns någonting att göra åt. Polisen i sverige är så fuckade så en anmälan skulle bara bli nerlagd. Och om det mot för modan inte skulle bli nerlagd utan han skulle bli dömd, så är rättssystemet i sverige ännu mer fuckat än polisen. Djävla horsverige som tillåter unga flickor må dåligt och bli utnyttjade.

Vi lär kvinnor att försöka undvika att bli våldtagna, när fan ska vi lära männen att dom inte ska våldta?!


Kommentarer
Postat av: Olle

Shit vad arg jag blev nu, både för det som hänt dig och för det han gjorde mot din vän. Vilket jävla as!

2012-03-28 @ 19:58:42
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/
Postat av: din b

tillsammans klarar vi allt, det har vi alltid sagt. och detta som hänt är det värsta, men ändå klarar vi det. jag älskar dig.

2012-03-30 @ 19:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Only for me)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0